Normal
0
21
false
false
false
HU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
Obszidián-hegy: hát nem jutottam el, csak láttam messziről. Valóban É-ról közelítettem meg, igazad van. Az egyik nagyobb balos kanyar tévesztett meg. Sőt a Sprengisandurban se voltam, bár tervben volt. Le volt zárva az F910 hírhedt ( Drekagill – Nyiladur) szakasza. Pedig az vagány lett volna. Amint az Askja bekötőútnál a fotókon is látható, ez is 2-3 m hó alatt volt. F35 = hát az nagyon lájtos, csak akkor van kaland értéke, ha más vadabbat nem látsz. De Kerlingarfjöllbe visszamennék, látványosabb, mint Landmannalaugár, nincs akkor „tömeg”.
Normal
0
21
false
false
false
HU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
Terepjáró mélylélektan. Én nem először vezettem terepjárót. Izland előtt befizettem Gödön egy terepjárós kalandvezetésre, ahol 2 óra alatt elmagyarázták és kipróbálhattam a lényeget. Túlzás nélkül, 10 x volt olyan érzésem, hogy na, most borítom magamra a kocsit. Aztán dehogy. Emelkedő, lejtő kb 45 fokig, elakadással, visszagurulással. Oldallejtés, csúszós homokban, patakátkelés meredek partoldallal, elakadás mocsárban, csörlőzés. Difizár használata, mélyút, beátlózás. Kipróbáltam azt, hogy a kocsi szinte áll, padlógáz+motor 4000-et pörög, 4 kerék kapar, dobálja hátra a féltéglákat, porfelleg körbe. Kívülálló úgy ítélné meg, hogy kitaposom a belét, de ezeket erre csinálták. Szóval az még üzemi állapotnak számít, ha a hölgyek sikítoznak. Meg aztán havon se először voltam, mert pár nappal előtte Kverkfjöllben kivontattam egy másik terepjárót egy ferde olvadt havas – vizes sóderes problémakörből.
Normal
0
21
false
false
false
HU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
Normal
0
21
false
false
false
HU
X-NONE
X-NONE
/* Style Definitions */
table.MsoNormalTable
{mso-style-name:"Normál táblázat";
mso-tstyle-rowband-size:0;
mso-tstyle-colband-size:0;
mso-style-noshow:yes;
mso-style-priority:99;
mso-style-parent:"";
mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt;
mso-para-margin:0cm;
mso-para-margin-bottom:.0001pt;
mso-pagination:widow-orphan;
font-size:10.0pt;
font-family:"Calibri","sans-serif";
mso-bidi-font-family:"Times New Roman";}
Nagyon szeretném megismerni a Felföldnek a délebbi, általad bejárt részeit.