Igen! Jól láttad! Minden szét lett szedve, le lett normálisan tisztítva és újra lett festve! Aztán amiben hiba volt az meg ki lett cserélve újra, illetve autósboltban vásárolt nem gyárira, de újra!
Ami még vissza van azok a kárpitok rendbe tétele, valamint a motortető belseje és az ajtózsanérok lefestése, mert azok az állványra szereléskor nem kaptak mindehol festéket!
Reményeim szerint holnap/péntek/ elkészülnek a 14"-os alukerekek homokozásával, osztókör módosítók már meg vannak és akkor felnifényezés/nem festés,hanem fényezés/, aztán mehetnek fel a peremvédős Micheline gumik!
Majd a tankot újra kell fényezni, mert azt sajnos csak festettem és nem benzinálló a festék!
Valamint a karbit ki kell tisztítanom, mert gyönyörű az alapjárat, de ha hirtelen kell a terhelés, akkor sajnos igényli a szivatót!
Igazából az alu kerekeket nem erre a Trabira szántam, de a fényezőm szerint erre kellene rátenni! Amennyiben ez így lesz, akkor szerintem kell egy kicsit módosítanom a futóművet is, hogy ne befele dőljenek a kerekek! De ezt már nem nagy ügy megcsinálnom!
Írtad az árat!
500-ért azért nem fogom odaadni! Akkor inkább valóban az "A" terv marad életben, hogy bemutató autó lesz az utókor számára!
Azon viszont márelgondolkodtam, hogy egy jó cserébe lehet, hogy beleugranák, de csak azután, hogy egy kicsit retróztam vele!
A másik Trabimat is legalább így szeretném felújítani! Ahhoz is meg van minden alkatrész már! Azt viszont átalakítom!
Swift GTI ülések/első-hátsó/
Dino enyhén szögletes sportkormány
4T Trabi komplett műszerfal a Wartburg átfolyásmérős órával
Csomagtartó szárny
Hátsó szélvédő külső reluxa
Elől terpesztett bölcső
Síküveges golflámpák
köténylemezben menetfény
Ninausz sportkipufogó dob
Wartburg hátsó kipuff, 2db a küszöb alá jobbra és balra
Síkolt leszedett hengerfej
Vagy "A"csoportos Trabi karbi vagy Honda FT500 membrános karbi
Hátsó futóműnél nem pogácsával terpesztek, hanem a lengőkar roppantásával
Alufelni 14"
Fehér indexek
Fólia az ablakokra és valami zene
Ez lesz a jövő évi melóm!