KTMSzepy Creative Commons License 2013.12.05 0 0 265355

Nem. Arra gondoltam, hogy a gyorshajtás kicsit sem zavaró, míg a belső sávban a sort előző, elé nem bevágó egyed tolása meg nagyon. Bár a bevágó egyedeket sem illik tolni, de ott legalább egyenlő erők (gyengeségek :) ) küzdenek.

De látom az olvasás-értelmezés tábor ráférne még pár delikvensre. :)

 

A szépen kiragadott sebességre utaló részlet csak felütés arra, hogy az elé kivágókra az okos technika automatán villog - ezért vélelmezi az ember, hogy a pályát érzékelve már lassan sem tud menni és csak azért villog, mert nem szeretné vasig koptatni a fékbetétjeit, hogy visszafogja a technikát mire elengedik. :)

 

Az meg, hogy a kocsinak mennyi az elméleti kanyarsebessége nagyjából semmit nem számít, ha a középkategóriás dízelt messze nem határon autózva is feltartja vele a béna tulaj, hogy aztán a pályán meg szökési sebességgel próbálkozzon a belsőben. Ez utóbbi nem lenne gond, max. láthatóan nem képes egyenszinten vezetni, de ha kanyarodni sem tud, ne az a pár másodperc idegesítse, amíg az előtte lévő szépen lehúzódik az első lehetséges alkalommal. Az első lehetséges alkalom pedig nem ott jön el, ahol a külsőben a két jármű között 1m-rel nagyobb távolság van, mint az aljas feltartó teljes hossza. Bármennyire is fájó. :)

 

Ja és én is az M3-on tapasztalok.

Előzmény: tomcat (265354)