mikroszan Creative Commons License 2013.11.30 0 0 10098

ezek tényleg ennyire hülyék, hogy ha valakinek jól megy, azt le kell fejezni? náluk minden fekete vagy fehér? miért nem próbálnak más megoldást találni erre az amúgy a saját hülyeségük által kreált problémára?

két javaslat:

ha bizonyos trafikoknak túl jól megy, miért nem vetünk ki rájuk még valami adót inkább, mintsem bezárjuk? legalább az állam is részesülhet a jóból.

pl minden trafiknak a koncessziós díja legyen a mostani fix díj + az éves árbevétel 1 %-a. totál igazságos 1 kulcsos szja módjára, nemde?

vagy legyen trafik ágazati különadó, szintén árbevétel %-a, de lépcsőzetes, és a tulajdonos összes trafikját egybe számoljuk, mint az áruházláncok adójánál.

ezekre aztán senki nem mondhatja, hogy ne lennének alkalmazhatóak, máshol már bevezette őket a kormány. tehát csak jó lehet. :)

 

hol vannak a fórumból a trafikújraszabályozás korábbi nagy védnökei? eddig csak olyan kormánypárti kommenteket olvastam, hogy kb: most mit fanyalogtok, fideszesek szívnak, nem? (holott eddig ennek a konkrét bizonyítását hiányolták. vagy csak a trafikok x %-a került ilyen-olyan fidesz közeli ember kezébe, de úgyis csak a véletlenek miatt volt így. egyébként ha 100-x %-ról nem mondunk semmit, akkor valójában ellenzékiek voltak azok.)

csak az a baj, hogy itt baromira nem kizárólag erről van szó. hanem dilettáns szabályozással kinyírnak gazdasági szereplőket, pályázat közben és UTÁNA módosítanak a feltételeken, a győztesek kiválasztása kérdéses (khm), ellenőrzési lehetőség kizárva, végül létrehoznak egy sokkal szarabb rendszert, aminek káros mellékhatása van, nem funkcionál megfelelően, majd valami oltári hülye indokra hivatkozva pár hónapon belül megint gyökeresen felforgatják az egészet. mindezt pedig nyakon öntik pátoszos propagandával, és aki kételkedik benne, az kb hazaáruló.

és ezt melyik szektorral ne tudnák akár holnap megtenni, holnaputáni hatálybalépéssel?

ez a sikeres magyar gazdaságpolitika része?