Törölt nick Creative Commons License 2013.11.12 0 0 71877

Hát szívódízel helyett, mondjuk egy 1.4-es benzinnest,ha nem kel nagy családnak munkába járni 1-2 főre sokkal jobb.  Egyébként ahogy mondod nem csak a ford, a fordból azért romlik el sok az előb említet hibákkal mert viszonylag ekdvelt tipus sok van belőle. Az opel se jobb,citroen peugeto stb meg ne is beszéljünk.

 

A benzines-focusokkal egyébként nem szokott probléma lenni. LEgnagyobb hiba az a gyujtótarfó,de ezt is sok esetbe a rossz kábel gyertya páros vágja haza.  esetenként rendőr focusoknál találkoztunk benzinszivattyú hibával,de ez sem volt túl sűrű.

 

Két tömegű lenkerékre megoldást,dízel hívőknek a valeo kitalált,utánna kell nézni nagy flotta taxi fentartó cégek sorba szereltetik át a járgányt. Dbpf-re meg szokták azt hogy simán kivágják belőle,csak a nyomsákülnbség figyelő szesznornál kel kis átalakítást végezni. Egr szelep ha van tisztítva 10 ezrenként akkor életartama pedig növelhető.

 

EZ van akinek majva van legyen banán is ahogy írtad,kell egy jó szerelő,ismerős,akinek aszervíz nem annyiból ál hogy olajcsere levegőszűrő meg ami nagyon kopok kicseréli. Mert nem ennyiből ál,néha meglepő dolgok jönek ki az autó tankjaiból is,csak sajna 1-1 autóra szervizekben nincs 6-8 óra 15900ft os- átfogó szervíz áron.

Előzmény: Törölt nick (71874)