Joejoe1974
2013.11.03
|
|
0 0
3454
|
Most hogy már biztos,elárulom a eddig elhallgatott dolgot amit említettem.
Ott kezdődik a dolog hogy 20 éve volt egy kis Yamaha motor amivel mehettem egy ismerős jóvoltából.
Két év múlva az idomot megvettem róla,és rákerült az én gépemre.Most ősszel előkerült az akkori motor,üzemképtelenül.Nem volt rá vevő,ezért a kezdő ár feléért végül a héten (nov1-én) elhoztam egy ajándék másik blokk társaságában.A gép egyben van,jelenleg a blokkja nincs benne mert ki és szétszedte a srác.Valamiért a hajtókar alsó tűgörgős kosara eltört (elkopott és mozgott oldalra és nem bírta tovább) majd a görgők a hengeren keresztül egész a hengerfejig mentek.Útközben eltörték a felső tűgörgős kosarat is és a dugattyú szoknyáját is. Az ajándék blokk másabb mert eltér a felfogatása,de a főtengelye egy az egyben mehet bele mert a csapágyak is kitűnőek és a hajtókar is elég jó állapotú.Igazából szimmeringek kellene a blokkba,egy új dugó és egy hengerfúrás.A vázzal nem sok baj van,gumik jók rajta,egyedül az első fék kuka mert a féknyereg berohadt és fogóval akarták kiszedni a dugót belőle,a főfékhenger pedig szét van szedve.Igazából az építés úgy jön a képbe hogy lehet nem marad eredeti állapotú a gép.A gyári cuccokat félretéve,váz vágás és hegesztés nélkül lehetne egy kis cafe racert építeni.Arra gondoltam hogy a gyári öntött kerekek helyett kerülne bele dt80 küllős felni (szép aranyszinűek),saját agyával hátul dob és elöl tárcsa ahogy volt.A villamosság 6 voltos és megszakítós,ehelyett kapna egy 12voltos robogó rendszert.A gyári szine fekete volt,utána átfestette valaki meggyszósz szinűre.Nálam fehér lenne,esetleg piros vázzal a klasszikus Yamaha fény szerint. |
Előzmény: Joejoe1974 (3444)
|
|