www.octinfo.com Creative Commons License 2013.11.01 0 0 1862

Ott sem biztos, hogy korrektebb a hozzáállás. Magyar emberek dolgoznak ott is az importőrnél.

 

Nekem alapból nem szimpatikus az ázsiai "3 csomagot választhatsz az autóhoz, ha tempomat kell, vegyél még 400e ft értékű extra cuccot mellé" hozzáállás.

Pl. egy utólagos tempomathoz kormányt kell cserélni...

 

Olvastam egy darabig az Audi levlistát a Yahoo-n. Egy srác kiment Új-Zélandra és autót szerel ott is. Ott a jobbkormányos rendszer miatt rengeteg a japán import és új autó.

Azok sem műszaki csodák:

 

- franciáknak tulajdonított szerelhetőség, idióta megoldások

- rohadás (Autobild szétszedős tesztje szerint a totoja verso egyterűje 100e km és 1-2 év után olyan helyen rohad, ami a csomagtartóban, nedvességtőll védett helyen van)

- gagyi anyagok

- minimális anyagvastagság mint a Swift 1-nél

 

Nehogy csalódj...

 

Én már senkinek sem hiszek, nem hiszem, hogy ma gyártanak bárhol tartós autót.

Nem ezt tapasztalom.

Előzmény: bigjohni (1861)