captainb Creative Commons License 2013.10.31 0 0 8486

Ha szedánod van ,akkor van bele olcsón, jó lengéscsillapító. Ha már, akkor toronyszilentek szeretnek szétesni, kormánymű nyöszörögni, utóbbi nem komoly hiba de a javítása csak cserével megoldható----> engem innentől kezdve nem is zavar. :D A toronyszilentek is csak kimozdulnak a fém házból, amúgy jók, csak kopognak. 

 

Az 1,6-os motorokon nem kellett a szelepeket cserélni, az 1,4-es motoroknál, és főleg az Eur3-as modelekkel volt sok gond. Ne vezesd túl nagypapaásan, minden esetre, a Shell benzint meg nem szereteik, ki tudja miért. Sokan panaszkodnak a Shellnél tankolt benzinre a márkatársak közül, személyes tapasztalatom nincs. Viszont ha csak ennyit futott, esetleg az I-es lambda szonda adhatja meg magát, a ritka használatból adódó kicsapódó benzin- és vízgőz miatt. A szelepfedél tömítés hajlamos elfáradni, az olaj a 3. és 4. gyertyához szivárog, gyújtáskimaradást produkálva. Amúgy nem mindegy, milyen gyertyát raknak bele, a legjobb az NGK hozzá. 

 

Hátsó fékek szoktak megszorulni, ez a hátsó fékcső gumijának levállása okozza, ilyenkor sajna a munkahengerek tömítéseit is cserélni kell. 71e km-nél már esélyes a féktárcsák cseréje is. 

 

Ha meg tudod mondani, milyen vezérlés és vízpumpa került az autóra, akor a vezérléscsere időtartama kitolódik. :) A klímakompresszort meghajtó szíj szokott még elfáradni + a te modelledben is a klímahűtőtől a kompresszorhoz a leömlőkhöz túl közel húzódik egy cső, ez ki szokott lyukadni, az új és rendes cső 8000 pénz. A manuális klíma panelje szokott kontakthibás lenni, minden működik, csak nincs visszajelző fény. 

 

Továbbá a H7-es izzókat sajnos zabálja, a csere csak a lámpa kivételével megoldható, egy 10-es csőkulcsod legyen. És személy szerint nem javaslom az emelt fényerejű izzók használatát, nekem a foncsorozás bánta. 

 

 

Előzmény: hollandig (8485)