Publikussá tedtem hogy tudj,írni.
A lényeget nem vontad le. Főszempont, ne dieselt. ,Vehetsz B-maxot,C maxot,csak benzinest. Vannak benne kifejezetten jók erősek 125-lovasok. Azok egyetlen nagyobb meghibásodási lehetősége a vct-elem. Nekem egyik márkából sincs autóm, Viszont Toyotába még érdekes lenne nézelődni. HA nem egy agyonhajtott és 0 szervizest fogtok ki akkor sokáig fog szolgálnni.
Jó olaj,Jó olajszűrő,Jó vezérlés,és örök élet. Hozzá teszem nekem is tetsznek az emltett B-max-ok. HA sok a gyerek és megbízhatot akartok akkor csakis benzines autósezrlőknek 90% nak is benzines autoja van. NEm hiába szopnak eleget munkába nem akarnak még sajátjukkal is. Kiemelem megint hogy nem a régi-1,2 golfokról van szó,meg audikról még a 90-es évekből,mercédesek iylesmik füstölnek de emég 30 évesen is mennek. Az újjak már teljesen más témába tartoznak újnak számolok minden 96-98 utánnit onnantól jöttek a gondok.
EZek az autók ara vannak tervezve némettől a franciáig-140-160 ezer km.és dobt ki cseréld újra,a németek,meg midenki aki jól ál gazadsáiglak megtewhetik vesznek újjat. A keletiek meg viszik el tőlük,románok magyarok,ukránok stb