nyilván szét kell szedni, csak gondoltam kamerázok kicsit. egyébként is akartam venni. :)
igen, a szívó oldali szelepfészek jött ki több darabban a karterbe, a szerelő is csak nézett, hogy ezt így hogy, de már épp bontogatja szét a hengerfejet, aztán majd szól, ha lehet nézelődni. :)
a szétesett hengerben látni valamit a dugattyún, de letört szelepnek nincs nyoma sehol. viszont az apró törmelék (gyertya) az körbement az összes hengerben.
egyébként hidrotőkés a blokk, az is lehet, hogy ott elment kicsit a nyomás, aztán...
sőt még az is lehet, hogy simán kiesett a helyéből a szelepfészek, láttam a neten, hogy előfordul ilyen típushiba bizonyos gyűrűknél, vannak szép képek is róla. :)
http://dannysengineportal.blogspot.hu/2012/12/valve-seats-coming-loose-and-falling-out.html