Szia
Azt nem tedted hozzá a történethez,hogy az autó hány kbcm-diesel benzin?
Dieseltől menj messzire. NEm akakrok senkivel vitában szálni,érvek sorait tudom fölhuzni ellene.
Nálunk műhelybe ford márkának híven 4-ebernek van benzines,focus-1 nek corolla,az is benzines. A "mostani" dieselek-értem common-rally rendszerket,és annak különböző modosításait,már nem az a kategoria ami 30 évet elmegy füstöl izzít,vagy már azt se ,de még mindig szeli az utat.
Dieselhibák: egr szelep,turbó,turbo csöve elreped(ha gyárit veszel ugyanúgy elreped heggesztetni kell) Nivó pálca tartója eltörik,rázkódástól igen eltörik a fém...
ha dpf részecskeszűrős akkor eltömődik 140 ezernél,(100 ezres tétel) 2-tömegű lendkerék, generátor,generátor szabadonfutó(25ezer)
úgy vanak ezek méretezve,hogy 130-160ezernél jeletkezni fognak. MI műhelybe már csak anynit mondunk na a paraszt megvette de azt se tudja mit. Ti már legalább érdeklődtetek.
Ford-ba dieselt,soha. Ez egyébként már nem csak a fordra igaz,opel...pláne ne,citroen peugeot na az ugyanaz a psa motor.
Csak benzinest,ha karba van tartva akkor 250-300 ezerig elmegy. NEm mondom hgy sose lesz baja,de a legtöbb az úthiba(lengécsillapító,gömbfejek) vagy a városi közelkedés(kuplung) kb ez a legnagyobb tétel.
Ha szeretnél mér kérdezni személyes üzenetbe keress nyugodtan.