captainb Creative Commons License 2013.10.19 0 0 8465

Én azért nem nyúlok a fékhez, sőt, már máshoz sem, mert nem haladtam a technikával. Azért van különbség a Waresz és a Lacsi között. Nem elég hozzá a tudásom. Az időm sem. Sokszor lemosni, kitakarítani sincs energiám az autót. Hetek óta tervezem közzétenni egy hibalistát, ami az elmúlt szűk 12 hónapban kampányszerűen jött elő a 80000e km / 7 éves autón, mindenki okulására.

 

Amúgy fék: én valahogy nem is bízoma saját fékeimben, 5000 km-nél eltörtek az első tárcsák. Azóta 50000-nél ismét cserélve voltak, feleslegesen, csak a könyv utasításait követtem.   

 

De a lista, nem időrendben, nem teljes€:

 

- lambda szonda I. (utángyártott szondát kerülni)

- hátsó ablaktörlő megsorult

- kormánymű nekiálltt zenélni

- elkezdett kopni a kilincs fényezése, eszméletlen sebeséggel

- hátsó fék megszorult (típushiba)

- klímapanel kontakthiba megjött nálam is

- ajtókéder gumi, pár nap alatt szakadt darabokra, gondolom a sok ki- be hatására

- szelepfedél tömítés

- első és hátsó lengéscsillapítók, pár hónap különbséggel; szerencsére a toronyszilentek egyenlőre rendben

- hátsó ablakosó cső (nem először, fene megegye)

- apró műanyag dolgok elkezdtek zörögni az utastérben, szellőzőrács magától szétesett, ventllátor zörög

- ablakemelő auto funkciója nem működik

- üa. szintjelző csórójelzője nem működik (mondjuk nem tudom, működött-e valaha, most nem jó)

- már a 3. akkum lett cellazárlatos; 

 

Ezen kívűl elkezdtek mattulni az első fényszórók, de agyon gyoran, szinte hetek alatt. Érthetetlen. 

 

Főleg apró, de bosszantó dolgok, viszont a szonda miatt nem volt baráti a fogyasztás, a kormánymű zenéje meg bántja a fülemet, a zene sem tudja elnyomni. Talán honap esz időm, ha nem felejtem el, hogy tegyek vele valamit. 

Előzmény: Real Putyur (8460)