Tuti hogy zárlat.Elekromos szerlőnél ki kéne mérni.Autóvillamosságisok vágják ezt.
Bár mondták nekem mert én is szenvedtem ilyennel hogy nyugalmi helyzetben egy izzót a biztik helyére be kéne egyenként ha világt az a kör szívja a villanosságot.Ott van a zárlat.
Mondjuk nálam az utólag beépített szivagyujtó lehetett a ludas mert mióta kibaxtam belőle sose volt gond.
Lassan 3e Km óta.
Egyik pillanatról a másikra nuku önindító.Be a damjanicsba és mondják kuka az akku.Kapott újat és ment mint a kisangyal.Majd addig csesztettem a gyujtásból jövő kábelezést míg megtört és kifeslett a csatlakozónál.No ott szálanként cseréltem ki az egészet.
Megvolt minden szép és jó.
De egy hét állás után leszívta az új akkut 8 voltra.A hajam téptem és elkezdtem méricskélni.
Viszont sehol nem volt zárlatos.
Az előző akkut elkértem még anno a damjanicsból azt feltöltöttem és beraktam.
Napokig állt és mértem semmi feszkó esés.Elkezdtem használni és semmi.Úgyhogy szerintem tuti csak a relé lehetett kuka.Azóta nem megem bekötni a szivargyujtót.
Egyenlőre énnekem tuti be kéne menni a szervízbe egy vezérmű feszítőért.Meg hátha tudnak okosságot erre mert 20e-renként nem kéne újat venni.Hátha be lehet építeni a daytona olajos feszítőét.Nem drága de hát na ne kopogjon kétévente.Amúgy minden fasza lassan benne lesz a 28e és megy mint a golyó.:))))))
Szelephézag,gyertyacsere kell neki meg a feszítő de már nem sürgetem a szezonnak vége.Télen meg meg lesz szerelve otthon.