Első lépésben ganajozd ki az olajsarat, majd bonts le mindent a blokk két végéről, és fordítsd fejre az egészet!
6db tőcsavarról lejön az anya, és emelheted le az alját.
2db M10-es anya oldásával kezedben van a szivattyú.
M10x1-es menetet fúrj a visszavezetéshez, mert meg tudod venni a közcsavart (M10x1/M12x1,5).
A szűrőtartó M10-es menetét átvágtam M12x1,5-re, amikor felesztergáltam a tömítő felületet. Oda is meg tudod venni a könyököt.
Nem kell azt a pipa alakú végidomot felrakatni a tömlő végére, ami nekem is van. Sokkal csinosabb lesz!
A papírtömítést pótold összeszerelésnél, mert a furatpozíciók annyival közelebb kerülnek egymáshoz!
Tehát, nem csak tömít, hanem hézagol is.
Ja! A legfontosabb! El kell zárnod az olajcsatornát a visszatérő ág, és a nyomó rész között! Én egy 6-os csapot ragasztottam bele Loctite 638-al. Olyan lett, mintha belebetonozták volna! Képeken láthatod.
A rézelejét miért kellett hozzá keverni? Sokat kap a motor?