tomcat
2013.09.01
|
|
0 0
264007
|
Ez picit OFF lesz (már azon túl, hogy a külföldi kamionok a nulláson rendre előznek 110-nél és nem tartanak KRESZ szerinti követési távolságot).
Valahol van abban logika, hogy egy olyan közlekedési rendet próbálnak meg kialakítani, ahol a járművezető szerepe egyre csökken. A jelenlegi közúthálózat áteresztőképessége kb. 3x-osra lenne növelhető ha a járműveket autonóm közlekedési egységek helyett szerelvényekbe lehetne szervezni az autópályákon és a gyorsforgalmi utakon a fel- és lehajtók között a vezető kiiktatásával. Rengeteg balesetet meg lehetne előzni.
Nézd csak meg az elmúlt pár nap híradásait: M5, M1.
Talán utópiának tűnik, de nem az, működő modellek léteznek pl. az USÁ-ban.
tomcat
ps. a közúti helyzetnél azért kicsit aggasztóbb, hogy az átszervezett EÜ rendszerben 2600+ halálos áldozatot szedett a kórházon belüli fertőzés egy év alatt
ON |
Előzmény: KTMSzepy (264003)
|
|