Az integrált, regionális színtű közlekedésszervezés csökkentené legjobban a veszteségeket. Gondolhatnánk, hogy a megyei jogú városok ehez kicsik, hogy ezt elérjék, de nem ez a baj, hanem az, hogy ez eszükbe sem jut.....
----------
Az integrált, regionális szintű lözlekedés fejlesztésnek jelenleg törvényi akadályai vannak.
Önkormi törvény + államháztartási törvény.
A kormánytöbbség ebben a ciklusban biztosan nem nyúl ezekhez.
A következőben talán?? de nem lesz az ott sem az első 20 feladat között.
Kósa ugyan próbálkozott egy elvetélt kísérlettel 2010-ben, de rájött, hogy a törvényalkotási dömpingben amit akkor csináltak, ilyen mérvű/mélységű feladatra, saját frakciója (parlamenti) nem alkalmas, nem vevő rá.
Ezért a közeli jövőben 1-5 év, valószínűleg marad a kettős finanszírozás, kettős felelősség, kettős hatáskör.