RIKA424 Creative Commons License 2013.08.27 0 0 7208

"Azt kell kidolgozni, hogy minél kisebb veszteséget okozva üzemeljen a következő 100 évben."

És az szerinted elérhető úgy, hogy nem összességében van több utas, hanem csak a villamoson? :) - ha egyáltalán ez utóbbi teljesíthető... ......?

 

----------------------------

 

a választ válaszuk ketté.

 

Van/lesz egy válasz a helyi köz- és a helyi média felé.

Ebben győzelmi jelentéseket kell írni, igen egyszerű, tőmondatos stílusban.

 

 - több utas a villamosokon című cikket Debrecenben is tudnak írni, hisz buta újságíróból a megyei lapnál (hogy hívják??) is van bőven.

Sajnos.

 

Ők ezt megírják, az egy bites szavazó meg elhiszi.

Ezzel a dolog a lovagiasság szabályai szerint rendeződik.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Lesz egy másik válasz amit az alpolgármester (P.úr) a vagyonkezelő felső vezetői és a DKV felső vezetői fognak ismerni.

 

Ez majd arról szól, hogy hogyan lehet minimalizálni (mert kell minimalizálni) a 2-es villamos okozta veszteség megnagyobbodást?

 

Erre majd születnek kényszer intézkedések.

Nyilván erőteljesen kell az új villamosra "szoktatni" az embereket, ha tetszik nekik, ha nem .

Ha jobb ez nekik, ha nem.

 

Itt nincs helye utas iránti empátiának.

Szomorú de ez van.

Nincs helye.

Ha jobb volt neki a busz ha nem, meg kell szüntetni a buszt, hogy legyen utas a villamoson.

Legyen ELÉG utas a villamoson.

 

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

 

Utasszám növekedés.

 

Extrém intézkedések NÉLKÜL nem lesz utasszám növekedés.

Mert nem ez a városi közlekedési trend, nem ez a gazdasági trend.

 

Az, hogy összességében nőjön a helyi közlekedést igénybevevők száma csak akkor érhető el, ha erőteljes és durva/drága korlátozó intézkedéseket hoznak az egyéni motorizált közlekedéssel szemben.

 

 

Előzmény: ZotyaJ (7206)