"Azt kell kidolgozni, hogy minél kisebb veszteséget okozva üzemeljen a következő 100 évben."
És az szerinted elérhető úgy, hogy nem összességében van több utas, hanem csak a villamoson? :) - ha egyáltalán ez utóbbi teljesíthető... ......?
----------------------------
a választ válaszuk ketté.
Van/lesz egy válasz a helyi köz- és a helyi média felé.
Ebben győzelmi jelentéseket kell írni, igen egyszerű, tőmondatos stílusban.
- több utas a villamosokon című cikket Debrecenben is tudnak írni, hisz buta újságíróból a megyei lapnál (hogy hívják??) is van bőven.
Sajnos.
Ők ezt megírják, az egy bites szavazó meg elhiszi.
Ezzel a dolog a lovagiasság szabályai szerint rendeződik.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lesz egy másik válasz amit az alpolgármester (P.úr) a vagyonkezelő felső vezetői és a DKV felső vezetői fognak ismerni.
Ez majd arról szól, hogy hogyan lehet minimalizálni (mert kell minimalizálni) a 2-es villamos okozta veszteség megnagyobbodást?
Erre majd születnek kényszer intézkedések.
Nyilván erőteljesen kell az új villamosra "szoktatni" az embereket, ha tetszik nekik, ha nem .
Ha jobb ez nekik, ha nem.
Itt nincs helye utas iránti empátiának.
Szomorú de ez van.
Nincs helye.
Ha jobb volt neki a busz ha nem, meg kell szüntetni a buszt, hogy legyen utas a villamoson.
Legyen ELÉG utas a villamoson.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Utasszám növekedés.
Extrém intézkedések NÉLKÜL nem lesz utasszám növekedés.
Mert nem ez a városi közlekedési trend, nem ez a gazdasági trend.
Az, hogy összességében nőjön a helyi közlekedést igénybevevők száma csak akkor érhető el, ha erőteljes és durva/drága korlátozó intézkedéseket hoznak az egyéni motorizált közlekedéssel szemben.