(miért nem lehet két embernek válaszolni egyszerre?)
Szerintem Heathrow forgalma nagyobb, mint a debreceni állomásé, az meg hogy hány ember produkálja ezt (egy vasútállomáson gondolom kevesebbféle ember fordul meg, de többször, mint egy reptéren), irreleváns.
A plusz gyaloglással töltött egy perc meg eltörpül egy átlagos buszra várakozás idejéhez képest. Ez a "havonta 20 perc" is demagóg :) De nem akarok vitatkozni.
LoLkA: A helyzet megértéséhez (nekem) segítene egy térkép, hogy milyen volt/milyen lett. Ha jól gondolom, ha a a hurkot egy óra számlapjának képzeljük, amin a 12-es van észak felé, eddig kb. az 5-ösnél volt a felszálló hely (leszálló meg 6-os 7-es), akkor ezek után a 9-esnél szállnak le, ésaz 1-es 2-es körül fel. Jól gondolom? ÉS ami most jutott eszembe: Miért nem esik nagyjából ugyanoda a fel/leszállóhely?
És miért 3 vágány? Én azt hittem, két "kvázikoncentrikus" kör lesz/van - bevallom, ezt nem néztem meg alaposan. De akkor nem.
Ami az indulási oldaltól való gyaloglást illeti: Eddig sem volt kitaposva a fű pl. a trolimegálló felé, vagy ha leszállsz a 31-esről és átmész a 18-ashoz, az is átment a téren. Kerítsék körbe. Amúgy a tér közepe az ilyen füves-fás lesz?