csdani19820802 Creative Commons License 2013.08.09 0 0 13289

Én is az előző motoromon tanultam meg, hogy mennyire nem elég csak a sport dobot feldobni. Össze-vissza durrogott, nyomatékszegény lett és iszonyatosan megugrott a fogyasztásom. Nekem nem lett árfúvókázva, csak kapott egy sport szűrőt és egy karbiszinkront és megszünt a durrogás, valamint normalizálódott a fogyasztásom. A nyomatékhiány viszont maradt. Az igazság az, hogy a gyári dobbal mindig jobban ment, de annyit nyitották rám a kocsi ajtókat és léptek le elém a csend miatt, hogy feltétlen szükésg volt a sport dobra. A Banditot sport dobbal vettem, durrog. Gyári szűrő volt benne és azt is tettünk bele most, hogy leszervízeltük. Ma jön meg hozzá a gyári dob és ki is próbálom vele, hogy hogy viselkedik. Aztán majd eldöntöm, hogy hogyan tovább. Ha a sport dob melett döntök, akkor van eseleg valaki közöttetek, vagy tudtok valami tapasztalt szakit aki át tudja fúvókázni és beállítani a karbisort? Gondolom ehhez is ajánlott hozzá a sport szűrő ebben az esetben? És kb mekkora költséget jelent ha azt akarom, hogy meglegyen a fúvókázás, meg minden egyéb, hogy a sport dobbal pöpecül működjön?

 

A következő kérdésem, hogy az olaj hőfokát, vagy a blokk hőfokának mérésére van valami utólagos lehetőség? Annyiből fontos, hogy a vizes blokkál láttam, hogy mikor lehet neki elkezdeni csavarni és hogy pl araszolásnál mikor melegedett már kicsit túl a blokk. Sajnos egyelőre ennél nem tudom megitélni mikor az ideális, mennyit melegítsem indulás előtt és persze ha tudnám mérni, azt is tudnom kellene, hogy mennyi az ideális olaj vagy blokk hőmérséklet. 

 

A teszteknél olvastam, hogy ezekhez a motorokhoz rengeteg gyári és nem gyári extrát, kiegészítőt lehet rendelni. Nekem van fent egy bukócső és egy Puig túraplexi. Ezen kívül van valami hasznos vagy épp nagyon mutatós kiegészítő, amit ajánlanátok hogy vegyek hozzá?

 

Köszönöm!