Ja, csak amikor villanyfék közben lekapcsolták felüle a fázist, csinált valami 38 kV-os lökést a felsővezetékbe...
Gondolom ezert vannak az engedelyeztetesi eljarasok, hogy az ilyeneket kiszürjek es korrigaljak.
Ha a kombinált féket használod, akkor úgy működik mint egy Gigant, amikor össze van kapcsolva a fék kar. 100 kN villanyfék + 1 bar fékhenger nyomás. HA előtte már odahúztad a villanyféket akkor nem.
Ezeket nem tudom.
Viszont ugy gondolom, az NBV-t azert talaltak fel, amiert. Nem kene lemondani otthon sem rola, nem igazan ertem az ellenkezö ertelmü törekveseket, ami a TRAXX-nal mar elkezdödött es lehet itt fog folytatodni.
Gépmenetnél gáz, mert rettentően megfogja a gépet, vonatnál nem is érezni.
Fazishatarnal fömeg KI, csap egy pillanatra le majd azonnal fel. Problema megoldva.
Ami viszont sztem zavaró, hogy a gyorsulás korlátozás aktív afb nélkül is. Tehát gépmenet max 120 kN vonóerőt enged.
Böven eleg. Nem csuszik le a laptop az asztalrol, mint nekem a TRAXX-nal. Jo hogy nem tört darabokra, kellett nekem "allatkodni".