Törölt nick Creative Commons License 2013.08.08 0 0 129

Ja, csak amikor villanyfék közben lekapcsolták felüle a fázist, csinált valami 38 kV-os lökést a felsővezetékbe...

Gondolom ezert vannak az engedelyeztetesi eljarasok, hogy az ilyeneket kiszürjek es korrigaljak.

 

Ha a kombinált féket használod, akkor úgy működik mint egy Gigant, amikor össze van kapcsolva a fék kar. 100 kN villanyfék + 1 bar fékhenger nyomás. HA előtte már odahúztad a villanyféket akkor nem.

Ezeket nem tudom.

Viszont ugy gondolom, az NBV-t azert talaltak fel, amiert. Nem kene lemondani otthon sem rola, nem igazan ertem az ellenkezö ertelmü törekveseket, ami a TRAXX-nal mar elkezdödött es lehet itt fog folytatodni.

 

Gépmenetnél gáz, mert rettentően megfogja a gépet, vonatnál nem is érezni.

Fazishatarnal fömeg KI, csap egy pillanatra le majd azonnal fel. Problema megoldva.

 

Ami viszont sztem zavaró, hogy a gyorsulás korlátozás aktív afb nélkül is. Tehát gépmenet max 120 kN vonóerőt enged.

Böven eleg. Nem csuszik le a laptop az asztalrol, mint nekem a TRAXX-nal. Jo hogy nem tört darabokra, kellett nekem "allatkodni".

Előzmény: GaGe (126)