Egyrészt le van tiltva a vellanyfék, ami nem jó ügye.
Nyilvan nem lesz mindig letiltva, hiszen nem azert epitettek bele.
Ja, csak amikor villanyfék közben lekapcsolták felüle a fázist, csinált valami 38 kV-os lökést a felsővezetékbe...
Lezarni "ovatosan" illik. Szilinel sem tudsz hatarozottan lezarni. :)
-- ? Főmeg ki vontatás közben? :)
Az is visszalépés szerintem, hogy a levegős féknél a gép is fékez, ugyanúgy oldani kell, mint az OFF topic Traxxnál, vagy szilinél, stb. EGy nagyobb vonatnál, tehernél miért kopjon a mozdony fékbetéte? Van ott elég kocsi, ami fékez. A gép termeljen inkább "ampert". Ráadásul addig fékez, míg vissza nem tölt a fővezeték.
Ez megint szoftver, de inkabb magyar mentalitas problema, azaz direkt ilyen a programozas. Lasd TRAXX, ahogyan te is irtad.
Ha a kombinált féket használod, akkor úgy működik mint egy Gigant, amikor össze van kapcsolva a fék kar. 100 kN villanyfék + 1 bar fékhenger nyomás. HA előtte már odahúztad a villanyféket akkor nem. Gépmenetnél sikerült így fotómegállást csinálni... :)
Fázishatárnál, kinyomott főmegszakítónál viszont villanyfékez, hogy a segédüzemhez termeljen, ami egy vacak fázishatár miatt nem lenne szerintem feltétlen szükséges.
Nagyon jo es hasznos megoldas. A segedüzem valoban müködik ebben az üzemallapotban, azaz van klimad es adott esetben a legsüritö is beindul vag ynem all le. De van egy masik elönye is ennek az üzemallapotnak. A közbensö kör kikapcsolt fömeg mellet is töltött allapotban marad, gyorsabban vavontataskesz allapotban a gep a fömeg bekapcsolasa utan.
Gépmenetnél gáz, mert rettentően megfogja a gépet, vonatnál nem is érezni. De nagyon csúnyán dobja el a villanyféket harmincnál. Egyébként ha leveszed a csápot, akkor probléma megoldva.
Ami viszont sztem zavaró, hogy a gyorsulás korlátozás aktív afb nélkül is. Tehát gépmenet max 120 kN vonóerőt enged.