Egyrészt le van tiltva a vellanyfék, ami nem jó ügye.
Nyilvan nem lesz mindig letiltva, hiszen nem azert epitettek bele.
Másrészt a kontrollert nem lehet határozott mozdulattal lezárni, mert átmegy villfék állásba. Reteszelés csak visszafelé van. Szerintem zárás felé sem lenne rossz.
Lezarni "ovatosan" illik. Szilinel sem tudsz hatarozottan lezarni. :)
Erdekes volna, ha retesz oldas utan lehetne vellanyfekezni. Egyetlen motorvonat F/B kapcsoloja sem mülödik igy. OK, ez nem motorvonat, de a kezeles egyre jobban hajaz ra.
A világításnak mind a szoftveres kiválasztása macerás, sokkal lassabb, mint a teknő forgatható kapcsolója, illetve a lámpakacsoló középső 0-ás állása is okozhatvéletlen lámpalekapcsolást, ami teknőnél nem volt, így több figyelmet kell rá fordítani.
U4-nel is szoftveres jelzöfenykivalasztas van, gond nelkül üzemel.
Az is visszalépés szerintem, hogy a levegős féknél a gép is fékez, ugyanúgy oldani kell, mint az OFF topic Traxxnál, vagy szilinél, stb. EGy nagyobb vonatnál, tehernél miért kopjon a mozdony fékbetéte? Van ott elég kocsi, ami fékez. A gép termeljen inkább "ampert". Ráadásul addig fékez, míg vissza nem tölt a fővezeték.
Ez megint szoftver, de inkabb magyar mentalitas problema, azaz direkt ilyen a programozas. Lasd TRAXX, ahogyan te is irtad.
Fázishatárnál, kinyomott főmegszakítónál viszont villanyfékez, hogy a segédüzemhez termeljen, ami egy vacak fázishatár miatt nem lenne szerintem feltétlen szükséges.
Nagyon jo es hasznos megoldas. A segedüzem valoban müködik ebben az üzemallapotban, azaz van klimad es adott esetben a legsüritö is beindul vag ynem all le. De van egy masik elönye is ennek az üzemallapotnak. A közbensö kör kikapcsolt fömeg mellet is töltött allapotban marad, gyorsabban vavontataskesz allapotban a gep a fömeg bekapcsolasa utan.
Az már mellékes, hogy a kilátás a messzi szélvédő és vastag oszlop miatt korlátozott.
Valamint a vezetöallas oldalablak nelkül nem tartozik a nyerö ötletek köre -szerintem.
Egyébként ezek mind könnyen alakítható dolgok lennének. Összességében nem dráma a szerkezet, bár hallom, hogy Q drága...
Nem valoszinü, hogy barmit atalakitananak.
A berleti dija viszont annyi, mint egy 1216-nak.