trazz
2013.07.25
|
|
0 0
1828
|
Hát egy-két fontos alapdolgot pár posttal korábban leírtam amit hirtelen fontosnak tartottam, más így nem jut eszembe. Illetve annyit mindenképpen megemlítenék hogy az autó tervezésénél vedd figyelembe hogy az új kocsinak csak azután érdemes elkezdeni miután a FIA közzétette a jövő évi szabályokat (különben jó eséllyel kuka az elkezdett design...), illetve figyelj arra hogy az utolsó verseny után KELL hogy legyen MINIMUM két kasztni az új évre, különben game over. Vagyis nem lehet azt megcsinálni hogy majd az új szezonban legyártod.
Amúgy kb MINDEN fontos infót, tippet-trükköt megtalálsz ennek a topicnak kb az első felében, annó toltuk itt páran orrvérzésig. Néhány dolgot meg ki kell tapasztalni mert másképpen nem megy, szerintem kezdetnek tolj végig egy vagy két szezont "gépi" versenyeredményekkel hogy lásd, mennyi-milyen személyzet hogyan teljesít, hogyan kell kb pakolgatni a projectekre-szerződésekre az embereket - alapjaiban ez határozza meg az eredményességet. |
Előzmény: Adyno12 (1827)
|
|