triple1050 Creative Commons License 2013.07.22 0 0 4043

Szóval ata, ez nem volt fer, most megöl a sárga irígység, hogy Rétság felé szálguldoztál:))))))

Viszont voltam bent a Triumph-nál, tisztázni az elszámolást. Az a lényeg hogy a Krisztiánnal nem szabad telefonon beszélni, csak személyesen és le kell vele íratni mindent, vagy már nyomtatott formában odaadni neki mert a felét elfelejti. És a munkalap sem elég, mindg rá kell nézni hogy, hol tart a szervizelés:))))) De amúgy meg nagyon frankó srác. Mindjárt mondom miért.

Szóval az anyagiak számolásánál két baki csúszott be. Illetve az egyik csak félreértés volt (telefonos beszélgetés) mert bár ő mondta az első árkalkulációnál a szelepszárszimeringet, csak nem számolta bele, csak a második egyeztetésnél úgyhogy azért nem stimmelt az ő és az én számításom. A másik kompenzálni való meg a gyertya volt amit én vittem 2800ért darabját,arra ő azt hitte hogy az övék és felszámolta 4000el. Úgyhogy kiderültek a turpisságok.

Miután tisztáztuk,a dolgokat rátértünk a szabadonfutóra. Szét van menve a belseje úgyhogy csere. Mondtam Krisztiánnak hogy vadászok a neten valami bontottat, csak az a baj hogy alvázszám szerint kéne találni mert ezek a buzi angolok mindíg változtattak egy kicsit rajta!!! Megnéztük a katalógust és nem lehet ehez az alvázszámhoz külön csak a szabadonfutót rendelni, csak kit ben, amiben benne van még a fogaskerék, a kis és a nagy görgős csapágy, rögzítőcsavar. Ez így 129000ft lett volna. Erre mondta hogy akkor csináljuk úgy hogy, ő az ő munkadíjukból meg innen onnan levesz egy kicsit, és akkor kb 30000el beljebb leszünk. Úgyhogy megegyeztünk és megrendeltük a gyári cuccot.

Így 330000ból kijön a cucc vizsgáztatással együtt.

Előzmény: atashark (4041)