Hazudnak ezek össze-vissza a videóban (is)! Nem lesz villamos közlekedés, mert munkálatok így, meg úgy. Ellenben a CAFka vígan rohangál ugyanazokon a síneken. Ráadásul kivonják a forgalomból a kósa sétányt, amit csak és kizárólag villamossal lehetett "átszelni". Akinek meg arra van dolga, az szenvedjen, nem mindenki van olyan egészségi állapotban, hogy azt a "kis sétát" vígan dalolászva megejtse! Egyébként egy-két éve már szétbombázták azt a szakaszt. Akkor nem jutott eszükbe, hogy hóha kábelt is kellene fektetni??? Nem baj, kisebb összeget mernék tenni rá, hogy a munkálatok nem lesznek készen augusztus végéig, remélhetőleg a HV készen áll arra, hogy újra normális buszok (GKZ-542 és társai) közlekedjenek a városban!
Tényleg! Dózsával mi van már? Én is úgy emlékeztem, hogy Mr. 20% jobb keze (vagy kétbal) úgy nyilatkozott, hogy legkésőbb május 31-ig átadják a kész szakaszt!
Nem a hurokkal van baj, hanem a Pálma előtti fordulóval. De ha ez gondot okoz, akkor hogy akarják pótolni a CAFkával a KCSV-ket? Azok is lassan élettartamuk vége felé közelednek.
Egyébként pár dolgot nem értek Debrecen villamosbeszerzései körül. Annak idején is át kellett építeni az 1-es vonalát, mert a KCSV-k szélesebbeknek sikerültek, mint a Bengálik (ha már csak Debrecennek tervezték a KCSV-ket, akkor miért nem lehetett úgy megcsinálni, hogy ne kelljen a pálya nagy részét átépíteni???), ráadásul most ugyanezt eljátszották. A CAFka nem képes azon a nyomvonalon járni, ahol a KCSV-k. De hisz ez is "egyedi" tervezés, azért kell próbafutás! Mi a szentséges jóistenért nem lehetett akkor már úgy módosíttatni, hogy ki lehessen váltani a KCSV-ket is velük??? Ha meg nem ezekkel akarják kiváltani, akkor uccu neki, írják ki a pályázatot már most, és akkor 10 év múlva itt is lesznek (amennyi töketlenkedés van a közbe-szerzéseken)