:-)
Ilyen sebességnél ( 4.ben szárzúzva ) azok az orsúlyok nem hogy hidegek,
de már meg is fagytak ! :-)
Szerszámot meg mindig mindenhova hordok magammal, mert ki tudja ! :-)
Ok, ezt a kódolt helyet meg időt megpróbálom megfejteni,
ha meg közelben vagyok majd megyek a hang után ! :-)
Ja tényleg hang !
Nem lehet hogy ezzel a tempóval magadalá temettél valakit vagy valamit
és a bukkanókon áthajtav az próbált kimenekülni a traki alól ??? :-)
Lehet hogy csak egy kopogás vol, hogy " Engedj ki !? " :-)
Az a szárnyas anya meg a hosszú csavar az arra való, hogy vontatáskor
legyen rögzítve a hátsó felfüggesztés, mert ha a futót felakasztod, nem fixálod a kart akkor
a futó hátának terhelése vagy egy dombról túl gyors lehajtás majd fékzezés
egy hátsó kopogást eredményez !
A vonórúd eleje úgy vágja hátba az ülést, hogy egy tripla szaltóval nyitva a végét dízsítve egy
leszúrt ritbergerrel ugrod át a kormányt ! :-D
Amit tekergetni lehet a karon az arra szolgál, hogy ha ekét akasztasz akkor azzal
be tudod állítani a mélységhez az eke állásszögét.
Mert ugye egyik kerék a szép hosszű gödörben, a másik a még szántatlan területen,
Te kapaszkodsz a kormányba, hogy le ne ess, de az ekének jól kell állni.
és ez ugye függ a szántás mélységétől.
Robi