Hát elég rozoga ez az új felület.
Ugyanannak az elvégzésre háromszor annyit kell klikkelni és várni, mint korábban. Ráadásul a klikkelések utáni pár másodperces várakozások néha 10-20 másodpercre nőnek, és „A funkció jelenleg nem elérhetõ, kérjük próbálja meg késõbb!” sem ritka.
Az új menük is elég fucsák: egy számlából válasszak egyek, itt-ott megenged olyat is választani amiről a végén írja, hogy nem lehet. Igen/nem, helyett Nem/igen a megerősítő ablakokban, és hasonló, nem hibás, de életszerűtlen kifordult megoldások.
Van pár banknál szálám net-es hozzáféréssel, de eddig az Erste-é volt a legjobb: egyszerű áttekinthető, gyorsan használható. Erre most csináltak belőle egy ilyen akadozó vacak videojátékot :( Nem tudom, miértkellett szakítani egy jól működő rendszerrel.