Nem csak az. A Honvéd - Ibolya - Nádor utcai megállók is egymás s*ggében vannak, akárcsak a Cívis - Békessy. És mint mondtam, a Bethlen - Csemete utcák közé nyugodtan tehettek volna megállót. Ott a Kölcsey, az OTI, és még sorolhatnám. Semmi logika nem volt a tervezésben, a Darabos utcától ezek mind messze vannak.
Bocsi elfelejtettem reflektálni.
Szerintem is 1-2 megálló nincs túl jó helyen, illetve közel is került egymáshoz. A gyakori megállás miatt nem tud ideális menetgörbén közlekedni a villamos, csak lassabban és félő, hogy lassabb is lesz a jelenlegi 31-32 buszoktól (elteintve attól, hogy nem áll dugóban), hiszen a kitérőkön lassítani kell, ívben tuti lassan megy, nincs akkora ív, hogy 30-cal belemenjen (mint Szegeden az Európa ligetnél úgy tudom bejárható).
A Darabos utcai megállót célszerű lett volna a Bethlen-Hunyadi-Mester kereszteződésbe tenni és, akkor az általad említett utasvonzó létesítmények eérhetőbbé vállnak, valamint a keresztirányú közlekedésre az átszállás megoldható lenne.
A Csemete-Ibolya-Nádor tényleg közel van szerintem is. Ha ott a Nádor elég fix megálló, a másik kettőből simán lehetett volna 1 jó elhelyezéssel.
Szóval ebben jrészt egyet tudok érteni, igen néhány mgh. közel van egymáshoz.