marky-511 Creative Commons License 2013.05.27 0 0 6590

KSKs

Egy villamos tervezése során buszöblöt muszáj létesíteni a villamospótló járatok miatt. :p

 

Az 1-esen sincs. :D

Viszont ha okosan tervezik, akkor a Nádor utcai megálló  kivételével (ami ugye középperonos) meg tudnának állni a buszok is, mint az 1-es esetében - már ha lesz annyi jármű, hogy jusson pótló.

 

ron89

15-öst meg megszüntetni??? Mintha valami óránként üresen járó szellemjáratról lenne szó. Az egyik legsűrűbben közlekedő busz a városban.

 

Fénykorában tényleg az volt, sőt, 1-2 évvel ezelőttig. Azóta annyira ritka és megbízhatatlan, hogy egyre kevesebben használják. Amióta a Széna térig illetve a Diószegiig jár, vissza irányban az ütemes követésnek is annyi.

 

Yooha

A Honvéd-Ibolya, meg a Thomas Mann-Bólyai megállók tök közel vannak egymáshoz.

 

Nem csak az. A Honvéd - Ibolya - Nádor utcai megállók is egymás s*ggében vannak, akárcsak a Cívis - Békessy. És mint mondtam, a Bethlen - Csemete utcák közé nyugodtan tehettek volna megállót. Ott a Kölcsey, az OTI, és még sorolhatnám. Semmi logika nem volt a tervezésben, a Darabos utcától ezek mind messze vannak.

 

Rosszul látom hogy a Doberdónál mindkét irányba van megálló?

 

Jól látod, de ez olyan, mint a Gyógyfürdő. Majd ha lezárás lesz pl. a Mihály napi vásár miatt, ott visszafognak a járművek. Hacsak addig nem találnak jobb helyet a vásárnak.