Gell83 Creative Commons License 2013.05.26 0 0 504

Sziasztok!

 

Nem tudom, hogy találkoztunk e de traki ügyben biztosan nem mert mint mondtam egy friss szerzemény.

Békés Gellért néven megtalálsz a facebookon ha megismersz már találkoztunk :D

 

Na a mai napot tényleg csak türlemes embereknek javasolnám, hogy utánam csinálják.

 

A gázbowdent rákötöttem a tegnap már leírt módszer szerint és kipróbáltam első körben még regulátor nélkül olyas féle "fülre" nem pörgettem túl. Gyönyörűen dolgozik tényleg a számat be sem lehetett fogni annyira örültem.

 

A gépháztetőt kivágtam és gyártottam egy talpas derékszög idomot a karbi tetejére ez egy  f astra vízcsővel (az olyan formájú mint egy tekercsrugó másfél köre) tökéletesen összehozható a gyári légszűrővel.

 

 

A regulátorra leleményesen egyszerű megoldást eszeltem ki. Vettem egy nagyon hosszú kapupánt csavart amit u alakura hajlítottam. Az eredeti regulátor pálcára heggeszettem olyan módon, hogy a feje pont az alapjárati csavat támassza zárt állásban az egészet kimerevítettem egy kis szintén kapupánt csavarokból összegheggesztett háromszög formával. Így a kapupánt csavar félgömb fején tökéletesen siklik az alapjárati csavar feje és szükség esetén vissza tudja nyomni mivel az ugye én nem közvetlenül a bowdennel hanem egy rugó közbeiktatásával húzogatom.

 

A gázpedálos megoldásnak egy hátulütője van tényleg ki kell kisérletezni a szükséges és optimális rugóerőt. Ha túl kicsi akkor csak nyúlik a rugó ha túl nagy akkor a regulátor nem tudja visszanyomni.  órányi kisérletezés után sikerült elérni arra a pontra, hogy optimálisan működik de ha nyomok neki egy padlógázt akkor picit még túl tudom pörgetni. Ezt úgy gondoltam benne hagyom mert még jól jöhet ha árkot kell ugrani :D

 

Tényleg csak azoknak javasolom akiknek van türelme játszani mert az enyém ma fejben többször is a méhtelepen végezte mire összejött :D