Szerintetek tudják a dkv-nál, vagy a városházán, hogy mi lesz akkor, ha elindul a kettes villamos? Kizártnak tartom, hogy ennyire előre tervezzenek. Kellett a kettes villamos, mert sok pénzt lehetett belőle "privatizálni", és kész. Az, hogy mi lesz akkor, ha már járnak a járművek, majd akkor kiderül...
Gondolkoztam én is már párszor, hogy mit lehetne csinálni, de az a gáz, hogy nincs jó megoldás rá.
De csak a játék kedvéért:
Józsaiakat a Doberdóig közlekedtetik, ez tény. (Sokan nyilatkozták már, így tényként lehet kezelni.) Ezzel ellátatlan marad a Böszörményi. Másrészt kell a bevétel, gondolom rájöttek már, hogy hiba volt a szakaszhatárokat megszűntetni. Így majd visszacsempészik ezt is, hisz a város szélén muszáj lesz átszállni.
Ahhoz, hogy a Böszörményit ellásd, szükséges egy viszonylag gyakran (értsd 10-15 percenként) közlekedő járat. Minek is? Ott a 22-es. Ha a józsaiak a Békéssy-n fordulnak majd vissza (ha jól emlékszem, ott is lesz egy villamosmegálló), akkor le van fedve a Böszörményi a Tescoig. Ha nagyon kell, akkor 22 megy tovább a Segnerre, majd onnan Nyugat-Széchenyi, stb. Igaz, hogy ritkán járnak majd a buszok, de pipa.
32-es reális lehet a mostani (tereléses) útvonal.
12-es és 15-ös esetében már macerás. Egyrészt a DAB székháztól párhuzamosan járnának a tujával, ami nem jó, hisz a végén valaki arra száll, így nem lehet mutogatni, mennyire ki van használva az újonnan épült villamos, másrészt így is elvettek 1-1 sávot az autósoktól, ha itt még megáll a busz 2-3 percekre (elvégre pontosan közlekedünk, nem igaz?), akkor kész a dugó. A 12-es mehet az Egyetem sugárútra (de ja vu a néhai 26-ossal), másrészt a 15-ösnek nincs igazából már funkciója. Bezárt a dohánygyár, a húsipar, a barnevál, így az újkertből nem mennek a munkások arra. Marad a zsibi, mint érdeklődésre számot tevő hely a szakaszon. Hoppá, egy megoldás! Vágjuk vissza a 15-öst úgy, hogy a Mester-Pesti-Segner tér, majd Hatvan, Antall J (???) utca, Széchenyi, Kossuth, Klaipeda, tovább változatlan. Meg van az átszállási kapcsolat a villamossal, a 22-essel, valamint pluszként bejönnek a Segnerre befutó környékbeli települések lakói is, valamint bizonyos szintig tudja pótolni a józsaiakat is, hisz 3x->22/2->15. Máris a 2 jegy helyett 3 kell! Újabb szakaszhatár pipa. (Igaz nem Attila téren van, mint régen, de azért csak van. :) )
Ha a 32 marad az egyetem sugárúton, akkor már megint baj van! Hisz párhuzamosan fog járni a 10/13/32, ami nem jó! Nosza, ezek közül egyet - célszerű a 13-ast - el kell terelni erről a szakaszról. Cél a plusz bevétel, így javasolhatnám azt, hogy vágjuk vissza a Doberdóra az Egyetem téren keresztül? Egyből a pallagiaknak is 2 jegyet kell venni (szakaszhatár újabb pipa), illetve hatalmas előny, hogy a fociakadémia, valamint a Balásházy növendékei is kénytelenek végigutazni a városon más járművel, célszerűen a 2-es villamossal!
Mi maradt még ki? 23? Az micsoda? :)
Na jó, a játék kedvéért. Lejön a Füredin a Böszörményiig, majd visszamegy akár a Bólyain, akár a Békéssyn, de még a Doberdó is szóba jöhetne végállomásként, így lefedné a megszűnt 15-ös Dóczy-s szakaszát is.