Gell83 Creative Commons License 2013.05.25 0 0 497

Sziasztok!

 

 

Szóval a kispók féle karbiból csak két féle van: elektromos  szivatós meg sima én a simát vetem. A fúvóka mérete határozza meg, hogy mekkora ccm-hez jó a 650 biztos jó mert ma felraktam.

 

Magam csináltam meg a közdarabot egy darab gázcsőből és némi reszelés fúrás után zártszelvényből. A rajzra köszönöm nincs szükség mert a kispók karbihoz vettem tömítéskészletet és így nagyon könnyű dolgom volt (ami a rajzolást illeti).

Valóban csoda történt. Felszereltem a karbit és szinte azonnal indult kb még 3 percet játszottam vele és sikerült is beállítani. (mondjuk ehhez kellett gyártanom egy célszerszámot mert  én korábban megcsináltam pedálosra a gázt és annak a mechanikáját nem volt kedvem újra gyártani ezért olyan hülye szögben  kellett felszerelnem a karbit, hogy a szelepfedfél beárnyékolja az állítócsavart.

 

A regulátort még ki kell találnom mert pont ellentétesen dolgozik mint ahogyan nekem kéne de majd csinálok rá valami fordító mechanikát.

 

Ha valaki meg akarja csinálni pedálosra akkor egy suzuki csomagtérnyitó mechanika és bowden és kb egy óra türelem és kész. 

 

Arra figyelni kell, hogy a bowdent nem szabad közvetlenül a karbira kötni hanem egy közepes erősségű rugót bele kell iktatni mert a regulátor a lábadat nem fogja visszatolni. Ezzel kell egy picit játszani mire eltalálja az ember az arányt, hogy a rugó ne nyúljon el csak ha a regulátor ellendolgozik. Ha valakinek ez segít tudok képeket küldeni róla.

 

Minden tiszteletem a segítségekért uraim. Mostmár remegek, hogy ne essen mert holnap ki akarom próbálni élesben.

 

Ha valakinek szüksége van rá akkor akitől vettem az kínál egy 1-es ekét hozzá 25.000Ft-ért. Nekem nincs rá szükségem de gondoltam feldobom.

 

A kapcs rajzot küldöm.