ŰTH Creative Commons License 2013.05.22 0 0 214
Szia!Biztosan nincs középső differemciálmű a Pathfinder-ben. Tudomásom szerint egy elektromágneses kuplungszerkezet osztja a nyomatékot az első/hátsó tengelyek között. Ennek van egy AUTO állása, amelyben csak akkor oszt előre nyomatékot, ha kell, és csak annyit, amennyit kell (de legfeljebb 50%-ot). Ez a kuplungszerkezet oldja meg (csúsztatással), hogy szilárd útburkolaton ne feszüljön be a hajtás AUTO állásban. (Tehát a SuperSelect-es kérdésedre igen a válasz, a Pathfinder-t is lehet szilárd útburkolaton 4x4-ben használni, de szigorúan csak AUTO módban. Ezt a Navara nem tudja.) Ez a kuplungszerkezet teljesen összezár 4H és 4L állásban. Ezeket az üzemmódokat tehát KIZÁRÓLAG laza talajon / terepen szabad használni, aszfalton nem.Nincs mechanikus diffizár sem, csak ELDS, azaz fékdifferenciál. A semminél jóval több, de nyilván nem tud annyit, mint egy rendes mechanikus diffizár.
Előzmény: vectra12 (211)