Lki1 Creative Commons License 2013.05.21 0 0 485

A T10 kollégának két trakija is van eredeti porlasztóval. Mondta, hogy neki az egyik fúvókán vörösréz huzaldarab van átfűzve, mert különben túl dús a keverék a motornak. Ezen kívül ő még némi E85-el is hígítja a benzint. Neki így jól működik a gépe.

Nekem meg Loadbetának nagyon nem akart összejönni az eredeti, és a kispók karbi hozta a legígéretesebb (és költséghatékonyabb) megoldást.

Ő a regulátort bowdennel oldotta meg, én pedig faudi fejes csuklókkal fogok próbálkozni.

Többféle porlasztót feltettem, de egyik sem volt az igazi. Yamaha robogóét, MZ, Pannónia, DRZ600 (ezt én küldtem a Loadbetának).

Polski karburátorral én nagyon elfogult vagyok. 2000ft-ból megvan a felújítása, vastelepen találni igen gyakran. A loadbeta karbija 340ft volt. Csak tűszelepet és pillangótengelyt cseréltem, beállítottam a benzin szintet, és azóta feléledt a trakiban a lelkesedés...! :) 

 

Helyileg merre vagy?

 

Üdv

Előzmény: Gell83 (482)