Ez a baleset előttünk történt (időben és térben egyaránt/ kb. ez a lakásunk előtti kereszteződés).
A fotós jó érzékkel pont a lényeget nem fényképezte le (BOON hírek), a két autónak eltűnt az eleje - én még városon belül ilyet nem láttam. (Sofőrök viszonylag szerencsésen megúszták.)

Na amiért leírom: emellett szombat d.u. elhaladva, még nem gondoltam, hogy nekem is károm lesz ebből a balesetből.
Vasárnap hajnalban vinném a gyereket ausztriai kirándulásra - a buszhoz... Bőrönd,rohanás, stb.
Állok ki az autóval: nem jól működik a szervó, nehéz a kormány. Baxa meg ! 5 métert kitolattam, amikor látom, hogy ferdén áll az autó... Aha, akkor ez defekt ! Vissza ...
Hát valóban (görög van a falóban): bal első a felnin ült... (Álmosan nem vettem észre hajnalban, pedig gondolom Ti is elindulás előtt - Kressz szerint - ellenőrzitek az összes fontosabb műszaki berendezést, kerekeket, irányjelzőket, féklámpát, féket, stb. Most kivételesen ezt elmulasztottam...)
Viszont Vasárnap, kora reggel már gyakorolhattam a kerékcserét. Mondhatom: nagyon kafa ez a készlet. Szinte "csajosan" könnyű a kerékcsere. Külön ötletes az emelő karja. Nyeklik-nyaklik jobbra-balra, így folyamatos mozdulatsorrral lehet emelni. Ráadásul ugyanaz a kerékkulcs jó az összes szereplő csavarhoz: magához az emelőhöz, a kerékcsavarokhoz és a pótkerék-leeresztő csavarhoz is. Nem nagy wasistdas, de jó.
Ja a lényeg: a baleset törmelékéből összeszedtem egy lemezcsavart. Jó nagyot... Biztos, hogy onnan van, mert tul.képpen utána hallottam is, hogy üt valami a kerékben, csak azt hittem, kavics. Nem az volt...