Bennem akkor támadt fel a vágy egy gyorsabb gép iránt, amikor 4,5km-ről kellett volna trágyát hordanom a dieseles trakimmal.
Két kanyar után az életemet meguntam. (nyíl egyenes asztfalt úton)
Kategóriájában nagy a gépem, de kinőttem. Ezért lett egy Agrostroj M6-os gépem (ami még dögrováson van), de az sem tud 15km/h-nál többet. Lehet nem is merném jobban meghajtani.
A helyi vastelepen van most két kispócki váltó, amit szétszedhetek. Azt akarom megnézni, hogy ha kiveszem a difit, és kidarabolom az alját az öntvénynek, akkor onnan (a kúpfogaskerék helyére szerelt lánckerékkel) tudnék-e lánccal lehajtani a lada hídra. Eredeti kuplungszerkezet a stabilmotoromra, ezt felcuppantani a harangra, és akkor váltórudazat pont hátrafele néz. Kérdés, hogy kivitelezhető-e.
Pesze jó lenne az olajat megtartani a váltóban, a lánc áttételt optimálisra választani, mindennek elférni, stb.
Ez egyenlőre csak elméleti síkon van, és keresem a buktatóit.