Biczere
2013.05.04
|
|
0 0
7622
|
Üdv!
A II-es Passat váltó, lendkerék, kuplung egy az egyben felszerelhető az 1.6-os Golf motorra.
A sebességváltásról: a kapcsolókonzol tetejére ráteszel egy sebváltókart (fényképet csatoltam), így függőlegesen bármelyik fokozatot tudod kapcsolni. A kuplungolásról: a fényképen látszik, hogy a Lada kuplunghidraulikát vagy pedig egy mechanikus kuplungmegoldást lehet alkalmazni az adott furaton keresztül és így működik a kuplung.
A Golf váltó azért nem jó, mert a sebváltó-kulisszarendszer kicsit bonyolultabb.
Összkerekes hajtásról: a Passat II-es váltóval állandó összkerék-meghajtásod van, ami nem kapcsolható, így az egyenes úttartása pl. szántáskor nagyon jó, kanyarodásnál kicsit tolni fogja az elejét, de az elhanyagolható, mivel nagy sebességgel nem fogsz közlekedni, így nem okoz problémát. Egyre kell vigyázni, hog a 4 gumi, amit felszerelsz rá, az azonos méretű legyen, lehetőség szerint 4 vadi új gumival kell megoldani.
Hátsó hajtásról: a Passat-váltó eredetileg bal oldali féltengelye fogja meghajtani a hátsó hidat, a jobb oldali az elsőt, és a Passat eredeti belső féltengely-csuklóhoz csatlakozó cső-rész össze van hegesztve az uaz kardánrésszel.

|
Előzmény: traktoros82 (7588)
|
|