nofRETRO Creative Commons License 2013.05.02 0 0 3614

Ez elsősorban a net felületén van (igaz mást nem nagyon látok), és a figyelemfelkeltés a cél. Sokszot egy-egy blognak is más címet adnak, mint a blog írója. Lehet, hogy ez külön munkakör. Fel kellene ismerni már, hogy ezzel nem lehet célt érni, mert már lejáratódott. Pont úgy, mint az "ingyen ajándék". Hogy ezt pl. ki találta ki?

Ha már a reklám(hatás)ról beszélünk, kinyílna a bicska a zsebemben, ha volna. Ilyeneket írnak: "se kockázat, se kötelezettség" Úgy tálalják, mintha ez az ügyfélre vonatkozna. De benne van a kalapban, hogy a szerződő (biztosítási) félnek sincs se kockázata, se kötelezettsége :)

Szerintem nincs olyan szerződés, aminek sem kockázati, sem kötelezettségi vonzata ne lenne.

Előzmény: tehtube (3612)