A HV szerintem nem nyeli be, hisz ő szolgáltató.
És szolgáltat, méghozzá szerződés szerint. És ez a szerződés nyilván szól X hónapra/évre. Lehet konkrét ellenérték is le van fektetve benne. És ha ezen az Auchan nem akar változtatni, akkor a HV elesik havi 2 milió nyereségtől, vagy az is lehet, hogy így már veszteségesen tudja ellátni a feladatát. Így vagy kivonul és kötbért fizet, mert így jobban "megéri", vagy benyeli a veszteséget a szerződés lejártáig.
A vevő meg oda megy, ahova megéri neki.
Meg ahová a legkönnyebben eljutni.
Az Auchan - nyilván gazasági megfontolásból - már csak ott közlekedteti az ingyenes járatokat ahonnan nem lehet eljutni hozzájuk átszállás nélkül (Tócóskert, Újkert).
Megszünt a Doboziból induló járat, mivel azt kiszolgálja a 43-as. Nagyállomásról sem közlekednek, mert az útvonal nagy része megegyezett a 42-esével.
A Tesco is tudja azt, hogy az ő potenciális vásárlóit szállítja el tőlük az Auchan.
Már csak azért is következtetek erre az összefüggésre, mert szemmel láthatóan elég erősen kampányolnak tulajdonképpen egymás ellen.
De majd meglátjuk mi lesz.