A dkv/itk-nál már megint komoly gondok vannak a karbantartással!
- Egyre több (csuklós) busz fékezéskor úgy visít, mintha nyúznák őket.
- Talán a '130-on a csuklóban levő kapaszkodó úgy lötyög, hogy majdnem sikerült egy fékezéskor leszednem. Azért érdekes konstrukció alumíniumba csatlakoztatni egy olyan kapaszkodót, amire akár 150-200kg teher is nehezedhet.
- Már megint nagyon mocskosak a járművek. Ahol napi rendszerességgel nem "takarítják" az utasok, ott ujjnyi vastag koszréteg van már megint. "Kedvenc" a csukló harmónikája, a múltkor egy kiscsaj hófehér nadrággal szállt fel, és zebracsíkosban távozott. Oké, hogy győzikének mániája a zebra, de nem kéne itt is bevezetni. Ráadásul 5-10 perc alatt végig lehetne törölni ezeket a járműveket...
- Leszállásjelzők vackok még mindig, de már a visszajelző égő is egyre több buszban ég ki, ergó lutri, hogy jeleztem, vagy nem?
- Szóló buszokon, ahol átszerelték az első jegyérvényesítő automatát, sorják lyukak maradtak, amit dugóval próbáltak eltömni. Na, a dugók ismeretlen helyre távoztak, így megint balesetveszélyessé váltak ezek a kapaszkodók. Egyes buszokon ezeket szigetelőszalaggal lefedték, ami jó ötlet lehet, ha a dugóra tekernek pár menet szigetelőszalagot, így a "paraszt" szenvedjen, ha ki akarja szedni (hátha így tovább megmaradnak)
- Egyre több kijelző nem működik, láttam olyan buszt, amelyen sem kijelző, sem tábla nem volt.
Így hirtelen ennyi.