A kayaba hátsó gátló tipikus tuningtrükk nincs benne átverés.A sima steet-eknél egy csak előfeszítésében állíthatót tettek fel lespórolva a daytona 675 húzo-nyomo fokozatban is állítható gázos tipusát.
Ezt pótolta a csóka szerintem egy ilyennel.Gyári megoldás de csak Street R-nél.
A csupa olaj az nem túl jó.
Pofáraesésnél tipikus sérülés a hátsó lábtartó,tank,váltó vagy fékkar,dekli karosodása csúnyábbnál a váz is kap fenn a tanknál de inkább murvás részen.Én sajnos megtapasztaltam.
Nekem egy kicsit elhanyagolt javításnak tűnik a dolog.
De lehet szívós melóval összehozni belőle jót.
Egy két kép a balos elcsúszás előtti és utáni jelenlegi állapotról hol tartok most.
remélem sikerült a képek feltöltése.
http://indafoto.hu/collectioneditor/555137