Black Smile Creative Commons License 2013.04.20 0 0 3933

Szia triple1050! Köszönöm a segítséget Neked és mindenkinek, de sajnos egyelőre még nem tartozok a Triumhp-tulajok közé :(. A barátnődnek miért nem tetszett, ha szabad tudni?

Voltam ma megnézni a motort. Laikus vagyok, de ahogy láttam, ez a motor már legalább kétszer megjárta a Hadak Útját. Ahogy bika74 is írta, a jobb fékkaron látszik horzsolás, de a bal kormányvégből is le van horzsolva egy jó darab. Egy-két csavaron, a hátsó lábtartón is látszik, hogy csúsztak vele. De a blokkon, vázon nem láttam sérülést.  A gumik kőkemények, cserélni kell. Az akkumulátor le volt merülve, de bikázással tényleg pöccre indult,szépen járt (eddig csak youtube-on hallottam a 3 hengeres hangját, addiktív :-)). Hátul egy Kayaba rugóstag van, de azt nem tudom, hogy gyári-e. Az ülés alatt a benzinszűrő van? A környéke tiszta benzin/olaj volt. Hátul ledes indexek vanak, a jobb oldali nem működik, kicsit mintha meg is lett volna olvadva a "búra" része. Tudom, használt motor, nem lehet tökéletes, ezekkel még ki tudnék békülni.

A kijelzője működik, aszerint 7,1 liter az átlagfogyasztása, ez normál vagy forszírozott használatra utal?

A legnagyobb bajom, hogy az első villán van pár olyan horzsolás vagy nem is tudom mi, amiről fogalmam sincs, hogy kerülhetett oda. Lefotóztam, felhívtam a Triumph kereskedést, beszéltem egy sráccal, aki nagyon segítőkész volt, leírás szerint emlékzett is a motorra, volt náluk szervízben, de már egy ideje nem járt náluk. Viszont a képekre azt mondta, hogy akkor sérül így a teleszkóp, ha elgörbült, és visszaegyengetik. Ez eléggé elvette a kedvem. Még ajánlotta, hogy nézzem meg a náluk lévő fehér motort, mait Ma32 is írt, de annyit nem akarok motorra költeni.

Most kissé tanácstalan vagyok. Egy szerelő srác még megnézi hétfőn, meglátjuk, mit mond.

Előzmény: triple1050 (3932)