atty707 Creative Commons License 2013.04.10 0 0 6266

Ennek szerintem semmi köze a politikához. A képviselőknek sem érdeke az, hogy folyamatosan zúgolódjanak a választópolgárai amiatt, hogy nem tudnak közlekedni a városban. (Lásd. 2-es villamos, már utálják azok, akiknek készül - teljes joggal)

TEVA: Nagy adóbefizető, sok dolgozó, de akkor sem indokolja, hogy a 2 járat egyidőben induljon a megállóból. Mivel a 12-nek az a végállomása (na jó, Auguszta), nyugodtan el lehetne tolni +/- 10 perccel az indulási időket. Senkinek sem fájna, de rengeteg ember járna jól vele. (Nagyon sokan járnak szakrendelésekre az Augusztához).

NYIP: A 21-es délután és reggel óránként jár. Nem pár járatról van szó! Oké, ezek a NYIP üzemkezdéséhez vannak igazítva, ezen ne módosítsanak. De ott van a 33. Szegény macsiaknak szerintem tök mindegy lenne, ha óra helyett óra:harminckor indulna a járatuk, hisz a 2 órás követés minden, csak nem megfelelő...

De ez csak a teteje a kirohanásomnak. Lásd korábban 15-31 (most a tereléssel szerencsére átfedésben közlekednek), 3-4 troli (gyakorlatilag egyszerre indulnak, és a 4-es utasainak többsége a 3-assal közös szakaszon közlekedik), és gondolom sorolhatnám még folyamatosan a vonatozó járatokat.

Ez tipikusan a belesz*rás esete, jó lesz ez így a parasztoknak. Hát nem!

Ráadásul az a slusszpoén, hogy ha normális közlekedést csinálnának, lehet még buszt is képesek lennének spórolni úgy, hogy közben "virtuálisan" csökkenne a városban a követési idő...

De mint tudjuk, nem akarásnak...

 

MÁS

 

LMG-120 délelőtti sofőrjének valaki igazán elmagyarázhatná, hogy 7:40 az beleesik a 7 és 8 óra intervallumába, így mi a f*szért elsőajtózik ilyenkor???

Ha nem megy, iratkozzon be általános iskola második osztályába (talán ekkor tanulnak először a számegyenesről a nebulók) és frissítse fel az emlékeit erről  a témáról! A busz dugig, mindenki sietne dolgozni, és erre ezzel rabolja a drága időnket. (Arról nem beszélve, hogy a csatlakozás (amiről átszálltam erre) "csak" 12 percet késett...)

Előzmény: KSKs (6265)