00000000-0000-0000-0000-0
2013.04.02
|
|
0 0
938
|
Igen, a Tuttóról van szó, de igazából nem ez a lényeg. Az előleggel nem tudom mi a gyakorlatuk, tőlem kért, szerződést írtunk stb. Mivel rendelkezésemre állt az egész összeg és szándékomban állt gyorsan el is költeni a hangszerre, ezért nem izgatott nagyon. Bár ma Magyarországon simán el tudok képzelni sumákolást az előleggel. Az meg számomra nagyon hihetetlen, hogy nem győzi a gyár a szállításokat teljesíteni. A többi gyártó sokkal több darabot ad el és mégis győzik a szállítást. Nekem is azt mondták, hogy elhúzódhat akár egy hónapra is a szállítás. És ez nem akar teljesülni már több mint két hónapja. A Kawai elsődleges ügyfélközpontjának írtam, nem válaszoltak, írtam még egyszer, abban már megírtam nekik, ha így folytatják, akkor kénytelen leszek másik márkát választani. Kíváncsi vagyok arra lesz-e válasz. Írtam közben az angoloknak is, fél munkanap alatt sikerült visszakérdezniük, hogy elárulnám-e hogy melyik országból írok (miközben benne volt a levelemben!)... ez egyszerűen síralmas!
Sajnos nem vagyok az a fajta, aki nyugodtan és érzéketlenül nekiáll és addig jár a kereskedő nyakára, amíg ki nem sajtolja belőle a teljesítést... |
Előzmény: djuice (937)
|
|