Lki1 Creative Commons License 2013.03.30 0 0 375

Kicsit komplikáltabb, de nem sokkal.

Az M8-as menetet ki kell fúrni D8,4-es fúróval, az EG M8 jelzésű menetfúróval bele kerül az új menet, zsírtalanítás, esetleg menetrögzítő (Loctite), aztán bele kell hajtani a javítóspirált. Ha rendesen a helyére került, a behajtó kampót ki kell törni az aljáról, és jobb mint új korában! Ezt szó szerint kell érteni, mert van rá példa, hogy így kérik a legyártott alkatrészeket!

A menet nem kopik, lágy anyagban is stabilan áll, mert M8 esetén kb 9,6-os átmérőn kapaszkodik a menetszelvény, és nem korrodál.

Jó a cucc!

 

Loadbetával Maruti 800 kerekét állapítottuk meg ideálisnak. Minimálisat kell esztergálni, és elvileg jó lehet.

Ez még eldől!

 

Hát van távolság köztünk... Bács-Kiskunban vagyok.

Előzmény: józsika1986 (371)