Kicsit komplikáltabb, de nem sokkal.
Az M8-as menetet ki kell fúrni D8,4-es fúróval, az EG M8 jelzésű menetfúróval bele kerül az új menet, zsírtalanítás, esetleg menetrögzítő (Loctite), aztán bele kell hajtani a javítóspirált. Ha rendesen a helyére került, a behajtó kampót ki kell törni az aljáról, és jobb mint új korában! Ezt szó szerint kell érteni, mert van rá példa, hogy így kérik a legyártott alkatrészeket!
A menet nem kopik, lágy anyagban is stabilan áll, mert M8 esetén kb 9,6-os átmérőn kapaszkodik a menetszelvény, és nem korrodál.
Jó a cucc!
Loadbetával Maruti 800 kerekét állapítottuk meg ideálisnak. Minimálisat kell esztergálni, és elvileg jó lehet.
Ez még eldől!
Hát van távolság köztünk... Bács-Kiskunban vagyok.