Nem a motorra írtam, és még csak nem is a videóra, hanem általánosságban.
A sárkányozás volt a repülés barkácsbölcsője. Mindent kipróbáltak, ami zörgött.
A hátimotorok és ernyős trike-ok is hasonló szerzetek.
Lényegében csak abban különböznek az épített motorkerékpároktól hogy fokozottan fontos szempont a súly. Meg persze légcsavart hajt, nem kereket.
Még etz 250 is repült, aztán egyre nőtt a sebesség, és vele a lóerő igény.
Suzuki1000 autó motor több is van sárkányos trike-ba építve, megbízható,kis fogyasztású, de nekéz egy kicsit.
Még ez a Fazer blokk is nehezebb az ideálisnál, de már csak a 400-as üzemórás motorok karcsúbbak nála, de azok nem túl hosszúéletűek.... Így aztán maradt ez a 600-as, mint kompromisszum, mert az egyhengerestől félek, lehet hogy kirázná belőlem a lelket.