És miután kitalálták a gyerekek, hogy milyen betű hiányzik, beírom mindhárom helyre.
Beírod, hogy "S". És aztán gondolom, leírjátok az S betűt, nagyban, többször stb.
Kérdem én: nem ugyanezt csinálják az állami általános iskolában is (esetleg kevesebb nagybani gyakoroltatással)?
És ha megtennéd, hogy a hozzászólásaimból kiemelnéd azokat a szakaszokat, ahol bármelyik más módszertant bíráltam, akkor most nem érezném magam ilyen furán...
Ja, mer' az nem számít a többi "fikázásának", mikor kritikátlanul tökéletesnek kiáltod ki a módszeredet? Ezt is emeljem ki, vagy visszaolvasol azért? De ne legyünk álnaivak, nagyon jól tudjuk itt mindnyájan, hogy Waldorfos-körökben mennyit szidják az állami iskolákat.Kezdve Vekerdyn, akinek ez a téma a vesszőparipája. Adjak meg tőle könyvcímet?, gondolom nem szükséges. Az ő (elfogult) elméleteinek (sajnos) tökéletes esszenciáját adja egy Népszabis újságíró sopánkodó cikke, amit lentebb belinkelt az egyik fórumtárs.
De nem is ez a bajom, hanem, hogy egy csomó kérdésemre egyszerűen nem válaszoltál.