wwwalaky2 Creative Commons License 2013.03.02 0 0 859

"Megértem, hogy a Klubrádión szocializálodott jámbor lelkeknek a tényszerüség/ valóság megértése komoly gondokat jelent.

 

Haladni kell a korral."

 

 

No akkor olvassgass egy kicsi valóságot:

 

Itthon: Tízmilliárdos pénzpumpa lett a kormány kedvenc médiaügynöksége - HVG.hu

 

"... az IMG tavaly listaáron 2,8 milliárd forintért helyezett el hirdetést, aminek egyértelmű nyertese az ingyenesen terjesztett Metropol, amely az összes hirdetés 28,9 százalékát tudhatta magáénak. A lapot kiadó vállalkozás közvetett tulajdonosa Fonyó Károly, aki egyben a Simicska érdekeltségébe tartozó MAHIR Cityposter Kft. ügyvezetője is. A második helyre a Magyar Nemzet került 11,8 százalékkal, a Blikk csak a harmadik lett. A rádiós piacon még egyértelműbb a fölény: a Nyerges Zsolt tulajdonolta Class FM vitte el listaáron 1,4 milliárdos költés több mint felét. A Kreatívszámításai szerint a Simicska Lajoshoz, Nyerges Zsolthoz, Fonyó Károlyhoz és a Hír Tv-ben is érdekelt Liszkai Gáborhoz köthető médiabirodalmak 2011-ben 25,7 milliárdos forgalom mellett 3,75 milliárdos nyereséget termeltek – hozzájuk vándorolt az állami hirdetések 80 százaléka...."

Előzmény: Törölt nick (840)