Archimédesz Creative Commons License 2013.02.19 0 0 2354

a boltok néha a saját kárukra kielégítik a vevők nem teljesen jogos panaszát

Én is csinálok néha ilyet, pont azért, mert az elégedetlen vevőnél nincs rosszabb.

Ma láttam egy érdekes dolgot. Az előzménye, hogy néhány éve egy közértben véletlenül levertem a polcról egy üveges fűszert, ami persze eltörött. A kutya nem látta, én mentem körbe a bolton, míg találtam egy biztonsági őrt*, akinek tudtam szólni. Ezek után a jóember képes volt mögöttem állni a sorban, nehogy otthagyjam fizetés nélkül. Azóta nem jártam abban a boltban. 

Ehhez mérem a mai élményt: szintén közértben vásároltam, illetve már éppen végeztem a fizetéssel, mikor az előttem lévő vásárló (aki tehát már rég túlvolt a fizetésen) elejtett egy olivabogyós üveget. Egyszerre két dolgozó ugrott oda hozzá, hogy hagyja a szedegetést, majd ők eltakarítják, a harmadik pedig már szaladt is egy ugyanolyan üveg bogyóval kárpótlásul. Ez a bolt kicsit messze van, de lehet, hogy ezentúl gyakoribb vendég leszek náluk.

 

*Nem szoktam ennyire negatív hangon írni, pláne érezni, de gyűlölöm, utálom, hányok tőle, hogy egy egyszerű közértben is lassan több a biztonsági őr, mint az eladó. Valahogy nagyon nincs ez így jól.

Előzmény: manhattani (2353)