'szti
2013.02.17
|
|
0 0
481
|
ahogy nézem altakrisznek az a gondja, hogy ők voltak az egyetlen olyan turnus, akikkel ez a menetrendváltozás kibabrált. az iroda lehetett volna olyan nagyvonalú, hogy valami minimális kárpótlást ad vagy legalább felajánl ezért cserébe.
visszatérve a neckire egy példa: túlfoglalták a hotelt, az első éjszakát egy másikban kellett tölteni. én nem vagyok az a cirkuszolós, meg nem hagyom a nyaralásomat tönkretenni egy ilyennel, viszonylag rugalmas is vagyok, szóval mentem a másik hotelbe. azán másnap mikor az eredeti szobát el lehetett foglalni, kiderült hogy utastársak panaszt tettek, jött a neckis képviselő és felajánlott egy fakultatívon való részvételt ingyenesen vagy valamennyi eurót. ez korrekt volt. |
Előzmény: malazs (480)
|
|